Του Κώστα Γκιάστα Φωτ.: Αλεξ. Παπαγεωργίου

Κόκκινες κορδέλες κάτω από τα επικίνδυνα σημεία. Αυτό είναι το μέτρο που πήρε ο ΟΣΕ για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας και επειδή 47 ημέρες μετά τον μεγάλο σεισμό της 3ης Μαρτίου αποδείχθηκε… αποτελεσματικό, φαίνεται να μονιμοποιείται ως κατάσταση.

Πολλά τα παράπονα που καταγράφονται από την «Ε» προς τη διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας, τόσο για τις συνθήκες ασφαλείας που υπάρχουν στον Σταθμό της πόλης όσο και για την εικόνα που παρουσιάζει στους επισκέπτες του. Ενώ εμφανίστηκαν ρωγμές, σημειώθηκαν πτώσεις σοβάδων αλλά και μαρμάρων από τις οροφές την ημέρα του σεισμού, αλλά και τις επόμενες των μετασεισμών, καμία ενέργεια επιδιόρθωσης δεν έχει γίνει από τότε. Όπως εξήγησαν στην «Ε» φίλοι του σιδηρόδρομου της Λάρισας, υπήρξε μόνο μια επίσκεψη από εκπρόσωπο του Οργανισμού η οποία και κατέγραψε τα επικίνδυνα σημεία. Αμέσως τοποθετήθηκαν κόκκινες κορδέλες, αλλά από εκεί και πέρα καμία άλλη ενέργεια δεν καταγράφηκε.
Τα σημεία στα οποία έχουν μπει τέτοιες κορδέλες είναι τρία. Δύο στην κεντρική είσοδο, αριστερά και δεξιά για αρκετά μέτρα και άλλο ένα μπροστά από το «Mikel», δίπλα από τα σκαλοπάτια που οδηγούν στην υπόγεια διάβαση. Σημείο δηλαδή από το οποίο διέρχονται εκατοντάδες επιβάτες καθημερινά.

Η ειρωνεία είναι ότι μέσα σ’ αυτά τα επικίνδυνα σημεία εργαζόμενοι μα και επιβάτες παρκάρουν τα δίκυκλά τους, πολίτες πηγαίνουν στο ΑΤΜ για να κάνουν ανάληψη χρημάτων, αλλά και μικρά παιδιά περνούν συνεχώς κάτω από αυτές τις κορδέλες.
Αν μη τι άλλο χρειάζεται σοβαρή αντιμετώπιση διότι το κτίριο είναι παλιό.

Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Λάρισας εγκαινιάστηκε στις 26 Αυγούστου 1961 από τον τότε αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Παναγιώτη Κανελλόπουλο και έκτοτε εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό επί 60 συνεχή χρόνια, χωρίς καμιά ουσιαστική κτιριακή μεταβολή του κεντρικού του κτιρίου. Ίσως το γεγονός πως ασφαλίζονται οι γραμμές κατά μήκος της πόλης με τα ηχοπετάσματα, να αποτελέσει και μια καλή αφορμή να ξεκινήσουν ουσιαστικά έργα για το εμβληματικό κτίριο της πόλης. Αυτό του Σιδηροδρομικού Σταθμού.

eleftheria.gr



Το διαβάσαμε ΕΔΩ