Μια νεαρή και όμορφη κοπέλα από τη Φινλανδία αλλάζει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τη φασίνα. Σήμερα έχει γίνει η παγκόσμια «βασίλισσα της καθαριότητας» με εκατομμύρια ακολούθους ανά τον πλανήτη και άλλους τόσους που αναζητούν τις συμβουλές και τη βοήθειά της

H Auri Kananen, η Φινλανδή «βασίλισσα της καθαριότητας» έχει περισσότερους από 1,35 εκατομμύρια ακόλουθους στο YouTube. Ο μεγαλύτερος στόχος της είναι να δείξει οτι «το καθάρισμα είναι διασκεδαστικό και σέξι», γι’ αυτό μοιράζεται βίντεο όπου εμφανίζεται να καθαρίζει εις βάθος βρώμικα σπίτια ενώ παράλληλα δίνει συμβουλές και κόλπα στην πορεία.

H βασίλισσα της καθαριότητας από τη ΦινλανδίαΙnstagram

Γνωστή και ως Aurikatariina, η 28χρονη από την Pirkanmaa της Φινλανδίας, άρχισε να βλέπει την καθαριότητα ως επιλογή σταδιοδρομίας στο γυμνάσιο και ξεκίνησε να μελετά ανθρώπους στη βιομηχανία καθαρισμού, με έμφαση στις συμβουλές και τα κόλπα τους για γρηγορότερο και καλύτερο καθάρισμα. Αυτό το πάθος την οδήγησε την να ακολουθήσει σπουδές στη διαχείριση φιλοξενίας που της έδωσαν πρόσθετη εκπαίδευση και εμπειρία στην καθαριότητα.

«Είμαι η καλύτερη καθαρίστρια στον κόσμο, έχω σπουδάσει καθαριότητα και επίσης είμαι στη βιομηχανία καθαρισμού για πάνω από 10 χρόνια και άρχισα να δημοσιεύω βίντεο καθαρισμού» λέει.

Σύντομα άρχισε να κάνει αναρτήσεις στα social media με πάθος. Αφού δημοσίευσε ένα βίντεο που την έδειχνε να καθαρίζει την κουζίνα ενός φίλου της στο Instagram, γνώρισε γρήγορα επιτυχία.

Ο κόσμος άρχισε να απευθύνεται σε εκείνη για βοήθεια και τώρα καθαρίζει σπίτια σε όλο τον κόσμο δωρεάν. Τα βίντεο της Auri έχουν εκατομμύρια προβολές και το BBC πήγε να τη συναντήσει σε ένα πρόσφατο ταξίδι της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

«Δεν ήξερα πώς να χρησιμοποιώ το TikTok. Δεν ήξερα πώς να μιλάω αγγλικά, όμως οι φίλοι μου μου μετέφραζαν τα πάντα. Το μόνο που ήξερα ήταν να καθαρίζω» λέει για τις δυσκολίες της αρχής. Σήμερα η «βασίλισσα της καθαριότητας» έχει δεκάδες υπαλλήλους, ενω μεγάλες εταιρείες-χορηγοί επικοινωνούν διαρκώς μαζί της και την πληρώνουν αδρά για τη δημιουργία περιεχομένου, καλύπτοντας τα ταξίδια και τα προϊόντα που χρησιμοποιεί.



Πηγή