Η Huawei, η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στον κόσμο, αποκάλυψε τις νέες τεχνολογικές καινοτομίες της αλλά και τους νικητές των βραβείων AppGallery Editor’s Choice και Grow with Huawei για το 2022, κατά τη διάρκεια του Web Summit του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών «HDC.Εurope», που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας. 

Το AppGallery γιορτάζει την εντυπωσιακή ανάπτυξή του

Στο επίκεντρο βρέθηκε η εντυπωσιακή ανάπτυξη της εφαρμογής AppGallery. Μέχρι το τέλος του 3ου τριμήνου του 2022, το AppGallery είχε περισσότερους από 580 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων 45 εκατομμύρια βρίσκονται στην Ευρώπη, ενώ η παγκόσμια κοινότητα προγραμματιστών της Huawei έχει ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια με αποτέλεσμα περισσότερες από 220.000 εφαρμογές να ενσωματωθούν στο Huawei Mobile Services (HMS). Οι εφαρμογές που διατίθενται σε smartphone HMS αυξήθηκαν κατά 147% το 2021.

Η Huawei ανακοίνωσε επίσης το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης AppGallery, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να ανεβαίνουν επίπεδο και να διεκδικούν αμέτρητες εκπτώσεις μεγάλης αξίας, να κατεβάζουν νέες εφαρμογές και να πραγματοποιούν αγορές εντός εφαρμογής.

(William Tian, Πρόεδρος Ευρώπης, Huawei Consumer Business Group, μιλώντας στο Web Summit 2022)

 

Μιλώντας κατά τη διάρκεια τoυ Web Summit, ο William Tian, Πρόεδρος του ευρωπαϊκού τμήματος του Consumer Business Group της Huawei, δήλωσε: «Το επιχειρηματικό όραμα της Huawei είναι να προσφέρει σε κάθε καταναλωτή μια απίστευτη εμπειρία με τεχνολογίες αιχμής – τόσο σε υλικά κατασκευής όσο και σε λογισμικό. Η ενοποίηση των καινοτόμων συσκευών μας και του οικοσυστήματος μας έχει γίνει θεμελιώδης για την επιτυχία της Huawei στην Ευρώπη. Μαζί με τους συνεργάτες του οικοσυστήματός μας, έχουμε εδραιώσει τη θέση μας ως το 3ο μεγαλύτερο παγκόσμιο οικοσύστημα κινητής τηλεφωνίας και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να καινοτομούμε και να αναπτυσσόμαστε σε αυτήν την ποικιλόμορφη αγορά».

Το HUAWEI Ads εξασφαλίζει ποιοτική επισκεψιμότητα και έσοδα για τους συνεργάτες

Από την κυκλοφορία του το 2020, το HUAWEI Ads έχει αναπτύξει το δίκτυο διαφημιζομένων κατά 9 φορές, καλύπτοντας περισσότερες από 200 διαφημιστικές βιομηχανίες. Ταυτόχρονα, το δίκτυο Publisher της Huawei έχει αυξηθεί κατά 4 φορές και αναμένεται περαιτέρω αύξηση και το 2023. Το HUAWEI Ads διαθέτει πλέον περισσότερους από 60 πιστοποιημένους οργανισμούς παγκοσμίως, το ένα τρίτο των οποίων βρίσκεται στην Ευρώπη, όπως το AppSamurai και το AVOW.

Η Huawei φτάνει, επί του παρόντος, τα 3 δισεκατομμύρια αιτήματα για διαφημίσεις ημερησίως και αναμένεται ότι αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνονται κατά 400% το 2023.  Πέρα όμως από τις διαφημίσεις, υπάρχουν πολλές άλλες ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης που έχει δημιουργήσει η Huawei. Μετά την κυκλοφορία του AppGallery, πολλές εφαρμογές έχουν ενσωματωθεί στις εφαρμογές HMS για να προσφέρουν μια καλύτερη ψηφιακή εμπειρία για τους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι η Huawei μπορεί να προσφέρει βελτιωμένες εμπειρίες αναζήτησης, πλοήγησης και πληρωμών. Για παράδειγμα, οι χρήστες των Petal Maps και Petal Search μπορούν να εξερευνήσουν μια πληθώρα πληροφοριών χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής και αξιοποιώντας κορυφαίες εφαρμογές ταξιδιού και πλοήγησης, όπως το Skyscanner και το Booking.com.

AppGallery Editors’ Choice Awards 2022

Σε ένα λαμπερό γκαλά κατά τη διάρκεια του Web Summit, με περίπου 100 καλεσμένους, ανακοινώθηκαν τα φετινά AppGallery Editors’ Choice Awards που ανέδειξαν τους κορυφαίους προγραμματιστές, εταιρείες και παρόχους περιεχομένου καθώς και τις καλύτερες εφαρμογές και παιχνίδια που διατίθενται στο AppGallery.

Οι experts editors της Huawei από όλη την Ευρώπη, ψήφισαν τους νικητές των Editors’ Choice Awards σε πέντε κατηγορίες εφαρμογών και πέντε κατηγορίες παιχνιδιών. Οι νικητές επιλέχθηκαν με βάση την καινοτομία τους, την εμπειρία χρήστη, το πρωτότυπο σενάριο, τα γραφικά και την προσβασιμότητα. 

Οι νικητές των AppGallery Editors Choice Awards 2022 για τις καλύτερες εφαρμογές είναι οι εξής:

  • Best Green App – Moovit
  • Best Health App – Yazio
  • Best Essential App – Revolut Best Personal Growth App – Kahoot!
  • Best Trending App – Smule

Οι νικητές των AppGallery Editors Choice Awards 2022 για τα καλύτερα παιχνίδια είναι οι εξής:

  • Best Multiplayer Game – PUBG Mobile
  • Best Family & Casual Game – My Talking Angela 2
  • Best RPG Game – Summoners War
  • Best Trending Game – Infinity Kingdom
  • Best Sports Game – Fishing Clash
  • Best Strategy Game – Lords Mobile

Κορυφαία παιχνίδια και δημοφιλείς εφαρμογές διατίθενται συνεχώς στο AppGallery για να παρέχουν στους χρήστες ατελείωτες ώρες ψυχαγωγίας, προκλήσεων και αλληλεπιδράσεων. Αποτελούν επίσης μέρος του θεμελίου πάνω στο οποίο η Huawei εδραιώνει τη θέση της ως το τρίτο μεγαλύτερο παγκόσμιο οικοσύστημα κινητών.

Επιχειρηματικά Βραβεία

Σε αυτόν τον τρίτο χρόνο των βραβείων, η Huawei πρόσθεσε πολλά Grow with Huawei Awards που αξίζουν στους business partners και δημιουργούς που συνεργάζονται με τη Huawei για να βελτιώσουν την απόκτηση χρηστών, να ενισχύσουν τις λήψεις (downloads) και να βελτιώσουν τις ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων, αξιοποιώντας βασικές υπηρεσίες του HMS, συμπεριλαμβανομένων των HUAWEI Browser, Petal Search και HUAWEI Ads. 

Οι νικητές του AppGallery Grow with Huawei Awards είναι οι εξής:

  • Best Advertiser – Flashcore (Τσεχία), Mediaset Infinity (Ιταλία)
  • Best Agency – Avow (Γερμανία), Havas Media Group (Πορτογαλία)
  • Best Publisher – Outfit 7 Limited (Κύπρος), AppGeneration (Πορτογαλία)
  • Best Growth Partner – mrge (Γερμανία), Admitad (Γερμανία), FREE NOW (Γερμανία),  Zeropark (Πολωνία),  SQUID (Σουηδία).

«Τα AppGallery Editors’ Choice Awards είναι μια γιορτή της διασκέδασης, της ψυχαγωγίας και του θετικού τρόπου ζωής που παρέχουν οι καλύτερες εφαρμογές και τα παιχνίδια μας στους πελάτες της Huawei, σε καθημερινή βάση», δήλωσε ο Jaime Gonzalo, Αντιπρόεδρος της Huawei Mobile Services Europe. «Τα ανακοινώσαμε για πρώτη φορά στο Web Summit, το οποίο ήταν ένα φανταστικό φόρουμ για την αναγνώριση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που βρίσκουν οι χρήστες μας στο AppGallery. Μπορέσαμε επίσης να αναγνωρίσουμε τα επιτεύγματα όσων συνεργάστηκαν μαζί μας για την ενίσχυση της δραστηριοποίησης, της δημιουργίας εσόδων και τη διατήρησης χρηστών. Αυτά όχι μόνο βοηθούν στη δημιουργία επιτυχημένων εργασιακών σχέσεων, αλλά επίσης ενθαρρύνουν την αφοσίωση από τους χρήστες μας».