Για τέσσερις συμβάσεις έργων και μία σύμβαση προμήθειας τροχαίου υλικού ενημέρωσε τη διαρκή επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης.

Την επιτροπή απασχόλησαν τρία έργα με αναθέτουσα αρχή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού 542 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς επίσης και δύο σημαντικά έργα, αρμοδιότητας εποπτευόμενων φορέων του υπουργείου, της Εγνατίας Οδού ΑΕ και της Αττικό Μετρό ΑΕ. Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «ευθύνη όλων μας, πλέον, είναι τα έργα να κατασκευαστούν και να παραδοθούν άρτια και στην ώρα τους. Αυτό απαιτεί η κοινωνία και αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να διασφαλίσουμε».

«Κλείνουμε εκκρεμότητες ετών»

Στα έργα που παρουσίασε στην επιτροπή ο υφυπουργός Υποδομών, ήταν και το έργο ανάπτυξης και βελτίωσης υποδομών του νέου αεροδρομίου Πάρου. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, στόχος είναι «η περαιτέρω αναβάθμιση του αεροδρομίου της Πάρου, ώστε να αποκτήσει αφενός νέα εικόνα και αφετέρου να καταστεί δυνατή η εξυπηρέτηση πολλαπλάσιου αριθμού τουριστών, λαμβάνοντας υπ’ όψη και θέλοντας να ανταποκριθούμε στις ολοένα και αυξανόμενες επιβατικές ανάγκες του νησιού».

Ο υφυπουργός Υποδομών έκανε λόγο για «έμπρακτη στήριξη της δυναμικής του τουριστικού κλάδου ως ενός βασικού πνεύμονα της ελληνικής οικονομίας και του ίδιου του νησιού που αποτελεί έναν διεθνώς αναγνωρισμένο τουριστικό προορισμό και αξίζει να στηριχθεί».

«Πρόκειται για ακόμα τέσσερα έργα του μεγάλου προγράμματος 13 δισ. ευρώ που προχωράμε. Έργα προϋπολογισμού κοντά στα 600 εκατομμύρια ευρώ, έρχονται να κλείσουν εκκρεμότητες ετών, να θέσουν νέες βάσεις για την εκμετάλλευση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της οικονομίας μας, όπως στη Πάρο, να στηρίξουν την Εύβοια που είχε αλλεπάλληλες καταστροφές τα τελευταία χρόνια και να ενισχύσουμε τη δυναμική της Κεντρικής Ελλάδας» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.

Το μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα σε όλη την Ευρώπη

Ο υφυπουργός Υποδομών ενημέρωσε την Επιτροπή και για τη σύμβαση προμήθειας τροχαίου υλικού για το μετρό της Θεσσαλονίκης και την επέκταση προς Καλαμαριά. Η σύμβαση περιλαμβάνει 15 νέους συρμούς, έξι εκ των οποίων θα κατευθυνθούν στο βασικό έργο και εννέα στην επέκταση της Καλαμαριάς.

Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «με την προμήθεια αυτή, γίνεται άλλο ένα σημαντικό βήμα για τη πραγματοποίηση του μεγάλου έργου του μετρό Θεσσαλονίκης, αφού με τους συρμούς που αποκτάμε θα εξυπηρετείται, τόσο η επέκταση προς Καλαμαριά που προχωρά, όσο και το βασικό έργο, με μικρότερες μάλιστα χρονοαποστάσεις, από τις αρχικά προδιαγραφείσες».

«Το μετρό στη Θεσσαλονίκη θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα μετρό σε ολόκληρη την Ευρώπη, με συρμούς που θα κατασκευάζονται με πάνω από 90% με ανακυκλώσιμα υλικά, με τρένα χωρίς οδηγούς, με την ιστορία των σταθμών να χαρίζεται απλόχερα στους επιβάτες και με μοναδική αισθητική» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών. Ακολούθως ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «έχουμε αποδείξει κατ’ επανάληψη πως ό,τι λέμε το εννοούμε. Και αυτό κάνουμε πραγματικότητα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και ολόκληρη τη χώρα…Με σχέδιο και όραμα, αναβαθμίζουμε τις δημόσιες υποδομές και κάνουμε τη ζωή των Ελλήνων καλύτερη» ανέφερε κλείνοντας.

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 



Το διαβάσαμε εδώ