Το ερώτημα είναι ένα: «Είναι αποτελεσματικό το email marketing;»

Η απάντηση δίνεται παρακάτω στους 5 σημαντικότερους λόγους που ακολουθούν για τη σημασία του μάρκετινγκ μέσω email και πώς μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά την επιχείρησή σου:

  1. Οι πελάτες ανταποκρίνονται σε πραγματικό χρόνο

Οι παραλήπτες στο email marketing συνήθως ανοίγουν άμεσα τα email από φορητές συσκευές ή από τα κινητά τηλέφωνά τους.

Αυτό είναι σημαντικό και θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά τον σχεδιασμό οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ.

Τα καλά σχεδιασμένα email παράγουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπών σε κινητά από οποιοδήποτε άλλο μέσο. 

       2. Επιτρέπει στοχευμένα μηνύματα

Η τμηματοποίηση και κατηγοριοποίηση των πελατών σε λίστες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, βοηθά σημαντικά την επιχείρησή σου να στοχεύει πάνω σε αυτές τις ομάδες πιο αποτελεσματικά. Οι πελάτες χρειάζονται πληροφορίες για να τους μεταφέρουν στο επόμενο στάδιο του κύκλου αγορών. Η προώθηση του

σωστού περιεχομένου μπορεί να πετύχει ακριβώς αυτό. Στόχευσε σωστά με σωστή στρατηγική κατά περίπτωση και θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα.

       3. Το email marketing έχει το υψηλότερο ROI (Return of Investment) από όλες τις μορφές marketing.

Σύμφωνα με μελέτες, το email marketing έχει το υψηλότερο ROI από όλες τις μορφές marketing. Συγκριτικά με το search engine optimization (SEO), το Paid Search (Pay Per Click) το social media marketing, το Affiliate Marketing, τις Offline ενέργειες, το Online Display και άλλα, το email marketing, όχι άδικα, είναι πρώτο στην προτίμηση των Marketers, αναφορικά με την απόδοσή του ως μέσου μιας και για κάθε 1€ γυρίζουν πίσω περίπου 40€.

      4. Ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες

Το σωστό marketing θα πρέπει να προσφέρει αξία στους καταναλωτές και θα πρέπει να συμβουλεύει το κοινό μας για το πώς μπορεί να κάνει το επόμενο βήμα με την επιχείρησή του.

Κάθε email που στέλνεις στους πελάτες σου δεν πρέπει να περιλαμβάνει την πώληση των προϊόντων ή της υπηρεσίας σου.

Θα πρέπει να παρέχεται αξία στα email σου. Έτσι οι πελάτες σου, θα ανυπομονούν να διαβάσουν νέα σου κάθε εβδομάδα.

Αυτή η αξία δεν χρειάζεται πάντα να είναι μια πώληση ή μια προσφορά – μπορεί να είναι πληροφορίες που πιστεύεις πως έχουν σχέση με την υπηρεσία – προϊόν σου και πιστεύεις ότι θα τους φανούν χρήσιμες.

Για παράδειγμα, μπορείς να δημιουργήσεις ένα email που συνδέεται με μια πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίου που έγραψες.

      5. To EMail Marketing αυξάνει τις πωλήσεις

Το email marketing είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσεις τις πωλήσεις της εταιρείας σου. Σύμφωνα με έρευνες, πάνω από 60% των καταναλωτών έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια αγορά ως αποτέλεσμα ενός email που έλαβαν την κατάλληλη στιγμή.

Το email marketing σε μικρές επιχειρήσεις μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό για να μετατρέψει τους υποψήφιους πελάτες να πραγματοποιήσουν πωλήσεις, να αυξήσει τις πωλήσεις σε ήδη υπάρχοντες πελάτες αλλά ακόμη και να προσελκύσει εκ νέου πελάτες. Όσο πιο σχετικό και στοχευμένο είναι το περιεχόμενο του email σου, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα είναι ο παραλήπτης να προβεί σε κάποια ενέργεια

Το email marketing είναι αποδεδειγμένα η καλύτερη στρατηγική για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Αρκεί να γίνει σωστά.

Ξεκίνα λοιπόν να μαζεύεις διευθύνσεις.