Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2023, 17:06

Με γνώμονα πάντα την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση και ενημέρωση του πελάτη, το αναβαθμισμένο site της ΕΥΔΑΠ, www.eydap.gr, είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Η παρουσίαση του περιεχομένου προσαρμόζεται αυτόματα στην οθόνη των υπολογιστών, smartphones και tablets, παρέχοντας ένα φιλικό περιβάλλον στον χρήση. Μέσα από το αναβαθμισμένο site, οι πελάτες της ΕΥΔΑΠ συνεχίζουν να ενημερώνονται για όλες τις δραστηριότητες της Εταιρείας και να απολαμβάνουν την ευκολία των δυνατοτήτων και των ψηφιακών υπηρεσιών που τους παρέχει.

ΑΡΧΕΙΟ ΕΥΔΑΠ – ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ 1022

Μέσω του eΕΥΔΑΠ – του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ – οι καταναλωτές κατά την εγγραφή τους διευκολύνουν την καθημερινότητά τους, πραγματοποιώντας πλήθος αιτημάτων και συναλλαγών εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Αποκτούν πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στη διαχείριση των παροχών των ακίνητών τους, προχωρούν σε πληρωμή των λογαριασμών τους ή διακανονισμό των οφειλών τους και εξόφληση των δόσεων. Μπορούν ακόμη να υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακολουθώντας ταυτόχρονα, την πορεία τους ηλεκτρονικά.

Για τους πελάτες που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των αιτημάτων τους, δίνεται η επιλογή να κλείσουν ραντεβού μέσα από το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κρατήσεων που βρίσκεται αναρτημένο στο eydap.gr, επιλέγοντας την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμούν. Εναλλακτικά, μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω της υπηρεσίας Click2Call για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτημα, δηλώνοντας την ώρα που επιθυμούν να γίνει η κλήση, είτε καλώντας απλά στο 1022 ή το 2102144444.

Ακόμη, μέσω της υπηρεσίας ebill, ο πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Μάλιστα στην ΕΥΔΑΠ, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο”, για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύουμε ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all.

Ενισχύοντας την ψηφιακή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η ΕΥΔΑΠ προέβη στην ενσωμάτωση ενός σύγχρονου Ψηφιακού Βοηθού (Chatbot), στην επίσημη ιστοσελίδα τηςο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο. Το Chatbot προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών ενώ τους καθοδηγεί στην εύρεση πληροφοριών εύκολα και γρήγορα για λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου και πληροφορίες για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σημαντική επίσης είναι η ενέργεια της ΕΥΔΑΠ, σε συνεργασία με τον «Φάρο Τυφλών Ελλάδος», να παρέχει ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες καθολικής προσβασιμότητας σε καταναλωτές με προβλήματα όρασης, οι οποίες περιλαμβάνουν την αποστολή ειδικών αναγνώσιμων λογαριασμών (μορφή braille, μεγάλες γραμματοσειρές), αποστολή SMS και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Ταυτόχρονα, στο ευρύτερο πλαίσιο συμπεριληπτικής στρατηγικής  ατόμων με  προβλήματα όρασης, παρέχει επίσης τη δυνατότητα ειδικών σχεδιασμένων υπηρεσιών (accessibility menu). Η δυνατότητα αυτή επιτρέπει στους πελάτες να έχουν έλεγχο της οθόνης τους, κάνοντας αυξομείωση της έντασης της φωτεινότητας, της γραμματοσειράς αλλά και άλλων ρυθμίσεων, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Τέλος, για πρώτη φορά, στο νέο site της ΕΥΔΑΠ έχουν αναρτηθεί Ακουστικά Αρχεία για μη Βλέποντες, που περιλαμβάνουν μια σύντομη περίληψη της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης 2021, προκειμένου άνθρωποι με προβλήματα όρασης ή ολικά τυφλοί, να έχουν ισότιμη πρόσβαση  στη πληροφόρηση.

Η ψηφιακή εξυπηρέτηση που παρέχει η ΕΥΔΑΠ ενισχύεται με την αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP, για smartphones και tablets, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να απολαμβάνουν μία νέα εμπειρία βασισμένη στο UserExperience (UX), αρκεί να κατεβάσουν εκ νέου την εφαρμογή που ταιριάζει στο λογισμικό τουςiOS ή AndroidΗ προβολή και η απευθείας πληρωμή των λογαριασμών από το EYDAPP, είναι μία εύκολη υπόθεση. Επίσης, με τη λειτουργία barcode scanning, οι χρήστες έχουν την επιλογή να σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού τους και να αποκτήσουν άμεσα πρόσβαση είτε στον λογαριασμό τους, είτε σε όλες τους τις παροχές.

 

Τέλος, στην εφαρμογή EYDAPP, υπάρχει η επιλογή ΑΝΑΦΟΡΑ ΒΛΑΒΗΣ, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να δηλώσει οποιοδήποτε πρόβλημα ή βλάβη, γρήγορα και εύκολα, ανεβάζοντας απλά τη φωτογραφία του προβλήματος/βλάβης και δηλώνοντας στον χάρτη την τοποθεσία.