Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η αλήθεια είναι πως σε αρκετές περιπτώσεις, η πλοήγηση (GPS navigator) στα smartphones, είναι εντυπωσιακά πιο γρήγορη και πιο εύχρηστη από αυτή που έχουν οι οθόνες και τα infotainments των αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά στο κινητό γράφεις πιο εύκολα από ότι στην οθόνη του αυτοκινήτου. Επίσης το κινητό το χρησιμοποιείς πιο συχνά και έχεις εξοικειωθεί περισσότερο μαζί του, ενώ και οι ενημερώσεις που λαμβάνει ένα κινητό (σε κάθε εφαρμογή, έτσι και στους χάρτες) είναι σχεδόν καθημερινές.

Η Ferrari παίρνει πρώτη τη μεγάλη απόφαση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αγοραστές της Ferrari θα πρέπει σύντομα να έχουν μαζί τους το δικό τους σύστημα δορυφορικής πλοήγησης στα μελλοντικά μοντέλα. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία συνειδητοποίησε τελικά ότι το smartphone είναι απλά καλύτερο στην πλοήγηση και σχεδιάζει να καταργήσει εντελώς την ενσωματωμένη λειτουργία αυτή, ήδη από τις νέες Purosangue και 12Cilindri.

Σύμφωνα με το Drive, ο Emanuele Carando, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ προϊόντων της Ferrari, δήλωσε ότι το phone mirroring είναι “η πιο φιλική προς το χρήστη δυνατότητα” και η πιο ενημερωμένη, καθιστώντας το ενσωματωμένο σύστημα του Ι.Χ. περιττό και παρωχημένο.

Η Ferrari γνωρίζει ότι οι ιδιοκτήτες της δεν χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους σε καθημερινές μετακινήσεις, οπότε σκέφτηκε να μην τους επιβαρύνει με το να τους βάλει να μάθουν ένα συγκεκριμένο σύστημα πλοήγησης μέσα στο αυτοκίνητο που πιθανότατα σπάνια θα χρησιμοποιούν.

Η πλειονότητα των ανθρώπων παγκοσμίως διαθέτει σήμερα smartphone, όχι μόνο οι ιδιοκτήτες της Ferrari, και είναι “τα πιο χρήσιμα πράγματα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε κάθε αυτοκίνητο”, σύμφωνα με τον Carando. Υπήρξαν έντονες αντιδράσεις στην ανακοίνωση της General Motors ότι θα εγκαταλείψει την υποστήριξη για τα Apple CarPlay και Android Auto υπέρ του εσωτερικού της λογισμικού. Η Ferrari φαίνεται να υιοθετεί την αντίθετη προσέγγιση σε αυτό τουλάχιστον το θέμα.

Έχει περάσει περίπου μια δεκαετία από την κυκλοφορία του Apple CarPlay και του Android Auto και τα δύο έχουν εδραιωθεί ως χαρακτηριστικά που πρέπει να υπάρχουν σε σχεδόν κάθε νέο αυτοκίνητο σήμερα.

Το διαβάσαμε εδώ