του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι τέσσερις τροχοί εξακολουθούν να είναι πολλαπλάσιοι των δύο! Όταν πρόκειται για τον Valentino Rossi, υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι θαυμαστών. Υπάρχουν, φυσικά, άνθρωποι που είναι υπερβολικά σοβαροί οπαδοί των αγώνων μοτοσυκλετών και σέβονται δικαίως τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MotoGP για όλα όσα πέτυχε στο άθλημα. Και μετά, υπάρχουν οι οπαδοί που είναι πιο σοβαροί για τον Rossi ως οδηγό αγώνων παρά για τη σειρά στην οποία αγωνίζεται.
Χωρίς αμφιβολία, ένα από τα όχι και τόσο κρυφά ταλέντα του Rossi είναι το αναμφισβήτητο χάρισμα που έχει. Μερικοί επαγγελματίες αθλητές το έχουν και κάποιοι όχι. Ευτυχώς για τον Rossi, είναι ένας από τους πρώτους – και έχει τους σκληροπυρηνικούς θαυμαστές που θα τον ακολουθήσουν μέχρι τα πέρατα της γης για να το αποδείξουν.
Ο Rossi δεν έχει κάποιον περιορισμό με τον αριθμό των τροχών που υπάρχουν στο αγωνιστικό όχημα που έχει επιλέξει, οπότε έχει ενδιαφέρον να μάθουμε ότι πρόκειται να συμμετέχει σε έναν ακόμη νέο αγωνιστικό χώρο για πρώτη φορά. Ο Rossi θα λάβει μέρος στο Τεστ ως νεοφερμένος (Rookie) της Διεθνούς Ομοσπονδίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (FIA WEC).
Θα οδηγεί ένα αυτοκίνητο Le Mans Prototype – πιο συγκεκριμένα, ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία LMP2. Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς της FIA WEC, τα αυτοκίνητα LMP2 είναι αυτοκίνητα με κλειστή θέση οδήγησης χωρίς να απαιτούνται ελάχιστα όρια για την παραγωγής τους. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν δύο κατηγορίες LMP, με τη μία να είναι για κατασκευαστές και τη δεύτερη για ανεξάρτητες ομάδες που δεν είναι κατασκευαστές ή προμηθευτές κινητήρων.
Πιο συγκεκριμένα, ο Rossi θα οδηγεί μια Oreca 07 με ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 4.2 λίτρων που αποδίδει περίπου 540 ίππους. Θα οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο για την ομάδα WRT, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς οδηγεί το αυτοκίνητο BMW M4 GT3 της Ομάδας WRT το 2023 στο Fanatec GT Endurance Cup και Fanatec GT Sprint Cup.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που δοκιμάζω το αυτοκίνητο της κατηγορίας LMP2 για πρώτη φορά! Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία από την ομάδα WRT, γιατί έχουμε σχέδια για μένα να δοκιμάσω το υπεραυτοκίνητο της BMW στο μέλλον. Οπότε, πριν το δοκιμάσω, νομίζω ότι είναι καλή εμπειρία να δοκιμάσω το LMP2 καθώς είναι παρόμοιο όσον αφορά την κάθετη δύναμη και είμαι περίεργος να καταλάβω τις δυνατότητές μου», είπε ο Rossi σε δήλωση.
«Ανυπομονώ επίσης να είμαι στο Μπαχρέιν για να παρακολουθήσω τον τελευταίο Αγώνα της σεζόν και καθώς ελπίζω να αγωνιστώ στο WEC στο μέλλον, θα είναι καλό να κατανοήσω την ατμόσφαιρα και τη δομή της διοργάνωσης», κατέληξε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Αξίζει να σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι το WEC θα διακόψει τη χρήση αυτοκινήτων κατηγορίας LMP2 στους περισσότερους Αγώνες για το 2024. Θα επιτραπούν μόνο στις 24 Ώρες του Le Mans. Ωστόσο, η Speedweek σημειώνει ότι η Team WRT ελπίζει να κυκλοφορήσει δύο από τα αυτοκίνητά της BMW M4 GT3 στη νέα κατηγορία GT3 που θα συμμετάσχουν στο WEC το επόμενο έτος και έτσι θα είναι πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τον Rossi το 2024 στην συμμετοχή του στην ομάδα.